Ajattelin avata tänne blogin ja ruveta jotain kirjoittelemaan. En ole kovin hyvä kirjoittamaan en osaa kovin hyvin tuota oikeinkirjoitusta, mutta toisaalta tässä sitä voi oppia kirjoittamaan asioita oikein. Minulla on ollut vaikeuksia aina kirjoittamisessa ja muutenkin jollain tavalla myös puheessa on minulla vaikeuksia tulee välillä sellaisia änkyttäviä sanoja ja muutenkaan en ole mikään täydellinen kirjoittaja ja puhuja. Mutta haluan tuoda esille ajatuksia minulla olisi tarkoitus kirjoitella tänne ihan joka päiväisistä asioista mitä koen elämässä ja samalla minkälaista on olla täällä maailmassa on olla omaishoitaja. Tällaisia kirjoituksia on luvassa ja samalla myös kirjoitan ihan siitä mitä olen kokenut elämässä koska elämäni ei todellakaan ole aina ollut ihan helpoimmasta päästä, mutta en valita olen vain tottunut tähän että elämä menee välillä vaikeamman kautta. Tämä olkoon nyt sitten ensimmäinen kirjoitus tähän minun blogiini ja samalla haluan kirjoittaa myös jonkun verran omasta uskostani tänne tulevaisuudessa ja sitä mitä olen kokenut siinä...

Olkoon tämä nyt sitten tässä tämä ensimmäinen kirjoitus... Lopuksi haluan sanoa, että toivoisin asiallisia kommentteja, sillä mielestäni pitää arvostaa toista ihmistä... Minua ei kukaan pysty lannistamaan sillä olen kokenut paljon tässä elämässäni vaikka en ole vielä kovinkaan vanha, mutta joka tapauksessa kaikki ihmiset ovat täällä samalla viivalla eli kaikki on yhtä tärkeitä ja sillä tavalla jokainen ihminen tarvitsee arvostusta. Itse en sen takia kirjoita tätä blogia vaan ihan vaan sentakia heitän jotain kirjoitusta, jos näistä kokemuskistani olisi jollekkin hieman apua ja samalla itselleni sellaista elämän purkamista...

Tulen aina myös kirjoittamaan jonkun Raamatun jakeen tänne tai jakeita koska mielestäni Raamattu on sellainen elämänohje kirja ja siitä saan voimaa omalle tielleni tässä elämässä.

Tälle päivälle valitsin tällaisen tekstin:

5. Moos. 4:31

Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua: hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.

5. Moos. 4:35

Sinun on annettu se nähdä, tietääkseni, että Herra on Jumala, eikä muuta Jumalaa ole kuin hän.